-
У кошику порожньо!
У кошику порожньо!
Ви можете повернути або обміняти товар, який Вам не підійшов, протягом 14 днів з моменту покупки. Це право вам гарантує «Закон про захист прав споживача».
Умови для обміну або повернення товару в даному випадку: Згідно статті 9 Закону «Про захист прав споживача», товар належної якості (без дефектів) може бути обміняний або повернутий в магазин протягом 14 днів, не рахуючи дня покупки, якщо дотримані наступні умови:
Підстава:
Для повернення якісного товару необхідна наявність певних причин для повернення, які вказані в ст. 9 Закону України Про захист прав споживачів (далі по тексту - Закон), і стан товару, а саме:
1) товар купувався Покупцем не пізніше 14 днів з дати подання вимоги про повернення, не рахуючи день покупки;
2) товар підлягає поверненню відповідно до Переліку товарів належної якості, що не підлягають обміну (поверненню), затвердженого Постановою КМУ.
Товари які не підлягають обміну:
3) товар не підійшов Покупцеві з підстав, які не пов'язані з претензіями до якості товару;
4) товар не використовувався, збережено його товарний вид, упаковка, споживчі властивості, пломби, ярлики, відсутні механічні пошкодження, товар знаходиться в робочому стані;
5) Покупець пред'являє розрахунковий документ, виданий при покупці товару.
УВАГА! При поверненні якісного товару Покупцеві надано право обміняти товар на аналогічний у продавця, у якого товар купувався (ст.9 Закону), а не відразу вимагати повернення грошей. І тільки якщо у Продавця немає аналогічного товару для обміну, Покупець має право:
1) повернути придбаний товар одночасно з придбанням у Продавця іншого товару з наявного в асортименті магазину з відповідним перерахуванням вартості і сплатою позитивної різниці, або поверненням магазином від'ємної різниці між цінами товарів;
2) розірвати раніше укладений договір купівлі-продажу і отримати гроші назад (протягом 7-ми робочих днів тим же спосіб розрахунку, що і використовувався при оплаті за товар (готівковий розрахунок, безготівковий розрахунок), за винятком витрат Продавця на доставку від Покупця повернутого товару.
Товар неналежної якості - товар, що містить недоліки. Недолік товару - це невідповідність заявленим характеристикам.
Отриманий товар повинен відповідати змісту на сайті.
Відмінність елементів дизайну або оформлення від заявленого на сайті опис не є ознакою неналежної якості.
Справжні кольори виробів можуть відрізняться від кольорів і відтінків на сайті, в залежності від кольору вашого монітора (дисплея).
Товар купувався Покупцем не пізніше 14 днів з дати подання вимоги про повернення, не рахуючи день покупки;
Якщо ви отримали товар неналежної якості (при відкритті упаковки виявили виробничий брак - Пришліть нам на електронну пошту info@zavis.com.ua c позначкою "Повернення"
Упаковка повинна бути збережена в обов'язковому порядку, в іншому випадку обмін / повернення товару неможливий!
Після цього з вами зв'яжеться наш менеджер для уточнення деталей.
УВАГА! При поверненні не якісне товару Покупцеві надано право обміняти товар на аналогічний у продавця, у якого товар купувався (ст.9 Закону), а не відразу вимагати повернення грошей. І тільки якщо у Продавця немає аналогічного товару для обміну Покупець має право:
1) повернути придбаний товар одночасно з придбанням у Продавця іншого товару з наявного в асортименті магазину з відповідним перерахуванням вартості і сплатою позитивної різниці, або поверненням магазином від'ємної різниці між цінами товарів;
2) розірвати раніше укладений договір купівлі-продажу і отримати гроші назад (протягом 7-ми робочих днів тим же спосіб розрахунку, що і використовувався при оплаті за товар (готівковий розрахунок, безготівковий розрахунок), за винятком витрат Продавця на доставку від Покупця повернутого товару.